نرخ بهای عوارض تابلوهای تبلیغاتی محیطی برای سال ۱۴۰۲ چقدر شد؟ | توضیح رئیس سازمان زیباسازی
نرخ بهای خدمات و عوارض در بخش تابلوهای تبلیغاتی محیطی و تجاری در شورای شهر تهران تصویب شد.
نرخ بهای عوارض تابلوهای تبلیغاتی محیطی ثابت ماند
به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه نرخ بهای خدمات و عوارض در بخش تابلوهای تبلیغاتی محیطی گفت: ما هیچ تغییری در نرخ بها نداریم و تنها از این بابت که باید بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در شورا مطرح می شد، لایحه را به شورا ارسال کرده ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص نرخ بهای خدمات تابلوهای تبلیغاتی تجاری نیز اعلام کرد: تابلوهایی که مبین مکان باشند، از عوارض معاف هستند؛ تابلوهایی که به سمت تبلیغات برند میروند اگر از سایز استاندارد عبور کنند، مشمول عوارض خواهند شد و رأی دیوان نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.
او با بیان اینکه اجاره بها بر سازههای تبلیغاتی بر اساس مزایده صورت می گیرد و بر همین روند ادامه مییابد، گفت: پیشنهاد ما بود که این نرخ با عنوان عوارض پایش و نظارت نام بگیرد.
صیادی با اعلام اینکه نظارت ما بر سازه ها هم نظارت سازهای و هم نظارت محتوایی است، یادآور شد: پیشنهاد ما این بوده که نرخ عوارض پایش و نظارت، بیش از پنج درصد مبلغ قرارداد نباشد تا مزایدهها را تحت تأثیر قرار ندهد.